About... Capra!

Imi vine cate o data sa scriu ... asa .. despre Inceputurile mele in Blogging. 
Se intampla Long Long time ago' ... pe vremea cand Lau detinea site-ul Amicii.us atunci mi-a dat si mie niste hosting si un subdomeniu la el cu numele de "geordan". Dupa mai bine de un an de zile... poate 2 ? s-a intamplat ceva cu forma de hosting... si s-a pierdut tot! Blogul meu .. blogul/site-ul si forumul lui Lau .. si alte bloguri hostate la el pe site... 
Asa am ajuns sa am un blog pe Blogspot.com, desi Blogatu ma bate de multaaa vreme sa-mi iau un domeniu (.ro sau orice altceva ) .. sa am blogul meu nu gratuit undeva ... imi e tare tare greu s ao iau de la inceput! Bine Blogul meu o sa ziceti ca e un blog personal, nu e un blog de nisa, un blog din care Nu fac bani... da asa este .. dar e ... CAPRAMEA... si tin la el... cred ca mi-ar fi foarte foarte greu sa ma APUC din nou de un nou blog .. de o noua poveste... da mi-ar prinde bine ceva hosting, un domeniu .. si ceva ajutor pentru ca in curand am un proiect pe care vreau sa-l DUC la bun augur! asa ca ... CRAIOVA HERE I COME! ;) 

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!