Wish List

In urma cu ceva timp imi facusem o lista de dorinte, (WishList) o parte din ceea ce-mi doream in acel wish list am obtinut, nu am sa va spun care-s acele chestii pe care le-am obtinut... 
O parte dintre ele le aveam deja .. dar nu-mi dadeam seama ca le am.
Toti ne dorim sa AVEM, cand noi deja le avem! Va dau un exemplu: in lista mea cu ce mi-as dorii este in continuare o camera foto panasonic g2, eu detin o camera foto panasonic, nu este G2 .. daaaar cu ea imortalizez exact ceea ce imi doresc, la calitata oferita de G2. Surprind momente din viata mea, din viata altora, care ma bucura, care imi fac ca inima sa devina o alta dorinta de-a mea!
Zilele trecute vorbeam cu o persoana draga mie, trece printr-o perioada mai grea si asta seara am primit, fara sa cer vre-o data, cel mai de pret cadou pe care il poate primii o persoana, mi-a zis: "ITI MULTUMESC PENTRU CA EXISTI" ! 
Acum stiu ce vreau, o parte din acel wishlist va fi refacut dupa acest articol! Am inceput sa ma folosesc PE MINE, la potentialul meu! Pregatesc ceva grandios care in primul rand ma va bucura pe mine dar va va bucura si pe voi! 
Va fi magnific, iar voi toti veti fi partasi la transformarea mea! 
Nu va ganditi prea departe, nu am de gand sa ma schimb prea mult, dar voi devenii un mai bun EU! Ca sa glumesc putin si sa reduc din dramatismul acestei relatari, o sa "ma tunez" dar la un nivel mai inalt decat cel fizic, palpabil!

Citesc de cateva zile o carte care incet incet imi deschide ochii si ma face sa imi dau seama CE IMI DORESC CU ADEVARAT! 
In curand... 

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!