Amprente

Ce este o amprenta?



Este o "urma" lasata de ceva asupra cuiva. 
Este acel lucru care ne face sa fim UNICI, sa putem lasa urme in viata noastra!

Pe parcursul vietii lasam si noi amprente, fie pe clanta usii de la serviciu, fie pe stiloul cu care semnam actele unei afaceri sau pe paharul pe care il ridicam in cinstea unor lucruri care au fost, sunt sau... poate vor fi.
Anul care tocmai a trecut peste mine, a trecut cu extraordinar de multe amprente, atat din partea mea cat si din partea celor din jurul meu. Am lasat amprente care pe unii ii dor, amprente care altora le sunt dragi, amprente ce, poate pe altii ii lasa reci. 



Am avut parte de un an plin, cu detoate... am trait tot la cote maxime, am hoinarit, am baut, am facut prostii, am injurat, am urat, am iertat, am iubit, si lista cu bune si rele poate continua.
Unii si-au lasat amprente adanci in sufletul meu, unele mai bune altele mai putin... aceste amprente ma fac cel ceea ce SUNT! 
Am invatat foarte multe anul acesta, am invatat sa apreciez si sa ma apreciez pentru adevaratele valori, am invatat sa iert si sa ma iert pentru greselile mele. Le multumesc tuturor care in anul 2011 v-ati lasat amprente asupra mea! Fie ca ati lasat amprente care dor, pe care le pretuiesc, din care am invatat ceva, din care nu am invatat nimic! 
Cel mai important lucru pe care l-am invatat anul acesta este ca: POT FII EXACT CEEA CE VREAU EU SA FIU!!! 
La Multi Ani 2012 ... la revedere 2011...! 

One Response so far.

  1. >:D<
    La multi ani!!

    Response from Ursh :)

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!