Cado'

Dom'le Parol și pe onoarea mea... unul dintre cele mai grele lucruri, pentru mine cel puțin, este să fac CADOURI! (În special la băieți, ce cumperi? O curea? O pereche de butoni pentru cămaşă? Un ceas? Un portofel? Un papion? ... dacă le are pe toate? Ce te faci? Cu fetele în schimb, o rezolvi repede, din punctul meu de vedere, ÎNTOTDEAUNA o bijuterie cât de mică și de "neprețuită" iși va duce la bună îndeplinire menirea :D )

Dacă este o persoană apropiată, se presupune că ai tatonat deja terenul și știi ce cadou să-i cumperi... sau, într-un fel sau altul ți-a fost "subtil" sugerat că:  vreau "Un măr... desenat pe o tableta" atunci e beleaua mare! Daca ești (ne)inspirat (inspirația venind de la  cât de larg este sacul fără fund pe care il deții) să FACI pasul și să CUMPERI acea tabletă cu măr desenat pe ea! 

Dar dacă ești inspirat (cum de obicei sunt eu) .. mergi frumos la un centru care face cadouri personalizate, cumperi o tabletă de bucatarie, dinaia pe care toci zarzavaturile :D și îi rogi frumușel pe baieții veseli de la magazinul de cadouri să-ți trântească un imprimeu cu un măr mușcat, eventual și un viermuș simpatic pe acolo .. și GATA! 

Acum depinde foarte mult de TINE și de persoana căreia îi faci cadoul! Dacă gustă sau nu astfel de "glumițe".

Eu unul prefer cadourile mici și cu VALOARE sentimentală! Prietenii mei știu deja asta ;) și le mulțumesc pentru cadourile minunate pe care mi le-au făcut de-a lungul timpului! (în special cartea "Așteaptă-te la miracole" scrisă de Joe Vitale) 

Să revenim la caprele și dilemele mele :D ! Ce te faci atunci când NU ȘTII ce cadou să cumperi? 

Ai de ales din larga paleta de magazine şi magazinașe! Ai de gând să pierzi o zi întreagă alergând după cadou? Sau... ai de gând să folosești tehnologia în avantajul tău? Aici mă refer la folosirea internetului, google-ul nostru cel de toate zilele ... și să stai frumușel în scaunul tău directorial, dând click după click și... PAC! Să sară cadoul direct la tine la ușă? 

Oricare ar fi metoda de "shopping" aleasă, inspirația TREBUIE să fie alături de tine! 

Va dau un exemplu: Eu .. personal, aș purta un tricou cu următorul mesaj și imagine .. cu mare mare drag și placere :D 


Un alt exemplu: 

Sau, o altă idee, o carcasă pentru telefonul mobil cu mesaje ... haioase sau cel puțin ciudate:

Asa că, dacă ți-ai făcut o idee despre următorul cadou... 
Iţi urez să ai SPOR la "VÂNĂTOAREA" de cadouri, fie ea una virtuală sau reală.

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!