Jocurile! Atunci si acum!

Jocurile sau jucăriile se schimbă de-a lungul timpului! 

Dacă atunci când suntem mici, ne mulţumim cu o maşinuţă de jucărie, atunci când mai creştem puţin ne dorim o maşinuţă teleghidată ca, mai târziu să ne dorim o maşină adevară, cu mulţi cai putere care să atragă priviri sau atenţia celorlalţi participanţi la trafic, fie ei pietoni fie colegi de "covrig"! 

Atunci când eram copil ţin minte că jucăriile cele mai simple îmi plăceau la nebunie! Dacă nu aveam maşinuţe de jucărie, îmi construiam din cutii de chibrituri lipite între ele cu aracet! 

Mai târziu am dat peste NEBUNIA numită Calculator! O minune de jucărie! 
Ţin minte că am cheltuit atât de mulţi bani în sălile de internet din oraşul meu încât aş fi putut să-mi cumpăr propriul calculator! 
Pe vremea când băteam eu sălile de net, la începuturi mă jucam, Grand Prix (Formula1) ce avea o grafică ULUITOARE ! Pentru acele vremuri ! 
Am şi exemple: 
 
Eh... ce părere aveţi? Vă mai aduce-ţi aminte de acele vremuri? Eu cu siguranţă DA! Ce jocuri mai erau "în top" atunci? ... A Da ... Aladin ... auuu ce competitii mai făceam!!! 

Apoi tehnologia a mai evoluat, nu foarte mult dar ... a evoluat, am jucat VREME bună, cel mai sângeros joc de pe piaţa jocurilor pe calculator, CARMAGEDON! Joc care a fost şi scos de pe piaţă şi INTERZIS spre a fi comercializat! (Acum ceva vreme am scris aici despre acest joc şi REAPARIŢIA acestuia)

Bineînţeles că nici acest joc nu deborda de o calitate a imaginilor precum jocurile din zilele noastre, nici tehnologia de acum nu exista atunci! 
Apoi a fost o ... isterie cu faimosul joc Hercules! Şi aici am pierdut ore întregi să descâlcesc la misiuni şi să mă lupt cu tot felul de minotauri şi alte vietăţi Olimpice! 

După cum se vede, nici acest joc nu a fost un WOW din punct de vedere al calităţii video, dar, a fost CEVA pentru vremea lui! 
O parte dintre voi o să-mi spuneţi că nu m-am jucat ce trebuie .. sau mai ştiu eu! Vă rog să mă credeţi că am jucat (până la un punct) CAM TOT ce însemna joc pe calculator! 
Dar acum m-a cuprins asa .. un pui de nostalgie şi ... vroiam să aduc aminte şi copiilor din zilele noastre despre CEEA CE AU PIERDUT! 

Au pierdut INVENTAREA jocurilor pe calculator, au pierdut INVENTAREA INTERNETULUI! Când o să am o vârstă şi mai înaintată, am să le povestesc nepoţilor că AM ASISTAT la Naşterea internetului, asa cum îl ştim noi acum, dar cine ştie ce se întâmplă până atunci! Deja, tehnologia avansează de la lună la lună, dar peste ANI! 

Acum avem cu toţii telefoane mobile MULT mai performante şi cu aptitudini video mult mai performate decât cele mai scumpe plăci video de atunci! 

Ţin minte că prin 2000 ... 2000 şi ceva am lucrat la o sală de internet unde aveam plăci video de la Nvidia şi mai exact un Nvidia GeForce 4 Titanium, care la vremea aceea era VARF de gamă! Cu placa aceasta s-a ţinut multă vreme în picioare acea sală de internet unde am lucrat eu! Chiar şi după ce au apărut alte şi alte plăci mai noi, mai performante, GF4 Ti, se ţinea bine bine pe poziţii! 
Poate şi acesta este motivul pentru care am rămas si voi rămâne fan Nvidia! 

Bine, de câţiva ani, am cam pierdut contactul cu jocurile, cu review-urile despre plăci video şi componente de calculator! Pentru asta există forumuri specializate, cu oameni pregătiţi şi oricând doritori să dea o mâna de ajutor! Un foarte bun forum gaming îl au băieţii de la frumosul magazin online MediaDot.ro 

Acum, am spus şi mai sus, resursele laptopului meu sunt limitate, iar eu sunt limitat ca şi timp pentru a mă mai juca! Însă intotdeuna am fost fascinat de jocurile online, de la jocuri simple single player, până la jocurile Multiplayer! Cel mai mult m-a pasionat faimosul Counter Strike! Unde nu am excelat niciodată, dar întotdeauna am încercat să dau tot pentru echipa mea! 

Dacă ar fi să mă apuc să mă joc ceva, ar fi World Of Warcraft, unul dintre cele mai dependente jocuri de până acum, am jucat o singură dată, la un prieten bun de-al meu şi am zis că voi încerca să rezist acestui "drog" virtual cât de mult voi putea! 
Un alt joc cu o grafică ce mă uimeşte, cel puţin în trailerele video, este GRID 2 şi bineînţeles TOATĂ gama de jocuri de tip RACING! 

Momentan mă mulţumesc cu al meu Asphalt 8 de pe telefonul mobil şi cu trailerele jocurilor ce au apărut sau or să apară! 
Până data viitoare vă las în compania GRID 2! 


Sursă imagini: Google.com
Acest articol a fost redactat pentru competiţia SuperBlog 2013 

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!