Cu drag...îți ofer timpul meu!

Cu drag am spus? Da! 

Este vorba despre cadouri. Mai zilele trecute mă gândeam ce cadou pot face unei persoane dragi?
De obicei îmi place să fac cadouri cu personalitate... sau cadouri simbolice cu valoare mai mult sau mai puțin sentimentală! 

Iar ca să primesc, la fel! Prietenii mei știu că îmi plac cadourile mici (sau mari :) ) care au o anume semnificație! Îmi place cînd primesc cărți! Dar nu m-aș supăra dacă aș primi și un ceas elegant sau sport! De obicei îmi place un cadou cu multe chestii mici și mărunte care au valoare sentimentală.

În privința cadourilor oferite de mine... de obicei dau cadouri personalizate! Și mai mult, îmi place să dăruiesc cadouri haioase! 

Cel mai haios cadou făcut de mine a fost unei prietene foarte bune! 
Un cadou ce era alcătuit din: o ceapă, un morcov, o țelină, o legătură de pătrunjel, jumătate de pui etc. Punga de cadou a fost una personalizată pe care scria: „Cado' de-o ciorbă!”
Bine, am avut și un cadou ... SERIOS (ca rezervă, în cazul în care îmi luam ciorba în cap).

Acum am mai crescut (așa puțin) și am mai multe pretenții de la mine și, poate și de la cei din jurul meu! 

Aș face cadou un bibelou cu cristale Swarovski pe care l-am văzut pe site-ul LuxuryGifts.ro. Cadoul are un mesaj destul de puternic și interesant, în același timp reprezintă o adevărată valoare morală și spirituală! 


Eu chiar cred că TIMPUL este cel mai valoros cadou pe care îl poți face ORICUI (chiar și celor care nu au copii); timpul fiind SINGURUL care nu se poate întoarce! Secunda ce a trecut ... a trecut pe vecie! 

Mie mi-ar plăcea să am pe biroul meu un asemenea bibelou!

Tu ce părere ai? 

Articol scris pentru competiția SuperBlog 2013




Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!